La modificació del Reial Decret contempla la figura del gestor de càrrega

Fins el 31 de desembre del passat any, la recàrrega pública dels vehicles elèctrics era gratuïta. Després de la modificació del Reial Decret de Gestors de Càrrega, que regula la gestió dels punts de recàrrega públics i semipúblics, entra en procés la figura del gestor de càrrega, que fa d’intermediari entre l’energia elèctrica i l’usuari i que està autoritzat a fer revenda de l’esmentada energia.

A la Taula Rodona celebrada a Madrid el 6 de febrer, sota el títol Gestió de la càrrega del vehicle elèctric. El nou escenari a partir de 2013, s’han intentat resoldre les indefinicions al voltant de la figura del gestor de càrrega i la modificació del Reial Decret.

L’esdeveniment, organitzat per AEDIVE (Agrupació d’Empreses Innovadores de la Infraestructura del Vehicle Elèctric) en col·laboració amb IDAE (Institut per a la Diversificació i Estalvi de l’Energia), va reunir a més d’un centenar de professionals i representants d’importants empreses del sector.

El debat ha enfrontat dues postures; per una banda els industrials i professionals de la fabricació i instal·lació de punts de recàrrega que es van posicionar a favor de la derogació del Reial Decret i per altra els gestors de càrrega, contraris a l’anterior postura.

Si desitges informació més detallada sobre l’esdeveniment fes clic aquí.

Close Menu